Chips

:

hi

6:26:07 PM Tue 12th Feb


PC

:

hi ):

6:26:07 PM Tue 12th Feb


Chips

:

*hugs*

6:26:07 PM Tue 12th Feb


Isalina

:

take care and have fun xD *hugs*

6:26:07 PM Tue 12th Feb


Chips

:

ok isa, have a good day

6:26:07 PM Tue 12th Feb


Isalina

:

well .... either way i have to go (: out of time

6:26:07 PM Tue 12th Feb


Chips

:

or try the combinations one at a time

6:26:07 PM Tue 12th Feb


Chips

:

i can bust it down if u want

6:26:07 PM Tue 12th Feb


chris

:

2 uaz, a few offroads and 2 humvees

6:26:07 PM Tue 12th Feb


Chips

:

or offroads

6:26:07 PM Tue 12th Feb


Chips

:

by jeeps u mean uaz?

6:26:07 PM Tue 12th Feb


chris

:

3 bikes

6:26:07 PM Tue 12th Feb


chris

:

just military jeeps, though I drove a ural up there that I fixed up to bring supplies. everything is broken there

6:26:07 PM Tue 12th Feb


Chips

:

was there urals aswell? 2 yellows

6:26:07 PM Tue 12th Feb


Chips

:

doesnt look raided

6:26:07 PM Tue 12th Feb


chris

:

someone had 4 choppers stashed up at the top of the map lol I only found one at a spawn

6:26:07 PM Tue 12th Feb


Isalina

:

no helis (:

6:26:07 PM Tue 12th Feb


Chips

:

no cars

6:26:07 PM Tue 12th Feb


Isalina

:

oh its here

6:26:07 PM Tue 12th Feb


Chips

:

if u wanna make it cheaper build inside a building

6:26:07 PM Tue 12th Feb


Isalina

:

idk .... lots of mats required

6:26:07 PM Tue 12th Feb


Chips

:

rebuilding it?

6:26:07 PM Tue 12th Feb


Isalina

:

yep

6:26:07 PM Tue 12th Feb


Chips

:

looks removed

6:26:07 PM Tue 12th Feb


Chips

:

;D u know it

6:26:07 PM Tue 12th Feb


chris

:

gaye xd

6:26:07 PM Tue 12th Feb


Isalina

:

xD

6:26:07 PM Tue 12th Feb


Isalina

:

hehehehe

6:26:07 PM Tue 12th Feb


Chips

:

oh wisk me away my princess charming

6:26:07 PM Tue 12th Feb


Isalina

:

hehehe

6:26:07 PM Tue 12th Feb


Chips

:

feels weired being on the back

6:26:07 PM Tue 12th Feb


Isalina

:

hop on

6:26:07 PM Tue 12th Feb


Isalina

:

heli

6:26:07 PM Tue 12th Feb


Chips

:

michael says hi

6:26:07 PM Tue 12th Feb


Chips

:

want me to safe crack it?

6:26:07 PM Tue 12th Feb


Isalina

:

nope ... found the NCA one

6:26:07 PM Tue 12th Feb


Chips

:

find the code?

6:26:07 PM Tue 12th Feb


Chips

:

so i understand

6:26:07 PM Tue 12th Feb


Chips

:

oh i dont even remember mine

6:26:07 PM Tue 12th Feb


Isalina

:

its been a while ...

6:26:07 PM Tue 12th Feb


Chips

:

lol fair enough

6:26:07 PM Tue 12th Feb


Isalina

:

afk a sec trying to find the door codes to the base here

6:26:07 PM Tue 12th Feb


Chips

:

;)

6:26:07 PM Tue 12th Feb


Chips

:

makeshift curser

6:26:07 PM Tue 12th Feb


Isalina

:

oh ? what for ?

6:26:07 PM Tue 12th Feb


Chips

:

sigh i need bluetack

6:26:07 PM Tue 12th Feb


Chips

:

ah ok, no worries

6:26:07 PM Tue 12th Feb


Isalina

:

no , not long logged in , then you come on

6:26:07 PM Tue 12th Feb


Chips

:

scouted the whole coats?

6:26:07 PM Tue 12th Feb


Isalina

:

no (:

6:26:07 PM Tue 12th Feb


Chips

:

found any boats yet?

6:26:07 PM Tue 12th Feb


Chips

:

ahh shame

6:26:07 PM Tue 12th Feb


Isalina

:

its been busy , tonight and tomorrow to go

6:26:07 PM Tue 12th Feb


Chips

:

busy? stressfull?

6:26:07 PM Tue 12th Feb


Isalina

:

yeah alright ):

6:26:07 PM Tue 12th Feb


Chips

:

hows work been?

6:26:07 PM Tue 12th Feb


Chips

:

they generaly get removed after like 2 weeks if no one accesses them

6:26:07 PM Tue 12th Feb


Isalina

:

my stashes along the shore will be there still id imaginew

6:26:07 PM Tue 12th Feb


Chips

:

might pay to check mine then

6:26:07 PM Tue 12th Feb


Isalina

:

nope

6:26:07 PM Tue 12th Feb


Isalina

:

idk

6:26:07 PM Tue 12th Feb


Chips

:

oh, thats lucky, tents get removed?

6:26:07 PM Tue 12th Feb


Isalina

:

umm it was reset .. .but vehicles only i think

6:26:07 PM Tue 12th Feb


Chips

:

i thought it was removed

6:26:07 PM Tue 12th Feb


Isalina

:

i have a base here

6:26:07 PM Tue 12th Feb


Chips

:

so starting with a base all over again?

6:26:07 PM Tue 12th Feb


Isalina

:

rofl

6:26:07 PM Tue 12th Feb


Chips

:

just ignore the german flag

6:26:07 PM Tue 12th Feb


Isalina

:

lol still had a bike here xD

6:26:07 PM Tue 12th Feb


Chips

:

i love this skin XD

6:26:07 PM Tue 12th Feb


Chips

:

nice bike

6:26:07 PM Tue 12th Feb


Isalina

:

omw

6:26:07 PM Tue 12th Feb


Chips

:

kamorovo actully

6:26:07 PM Tue 12th Feb


Chips

:

balota now

6:26:07 PM Tue 12th Feb


Isalina

:

where are you ?

6:26:07 PM Tue 12th Feb


Chips

:

always easier with more people

6:26:07 PM Tue 12th Feb


Chips

:

need a hand?

6:26:07 PM Tue 12th Feb


Chips

:

that u are

6:26:07 PM Tue 12th Feb


Isalina

:

yeah well , im smart at least

6:26:07 PM Tue 12th Feb


Chips

:

but we all know it XD

6:26:07 PM Tue 12th Feb


Chips

:

he would have prem banned your with out a second thought

6:26:07 PM Tue 12th Feb


Isalina

:

i came soooo close to calling him a dickhead

6:26:07 PM Tue 12th Feb


Chips

:

always his way or the high way

6:26:07 PM Tue 12th Feb


Chips

:

i see, shogun was like that when owm c4ed your base

6:26:07 PM Tue 12th Feb


Isalina

:

then Shogun started at me , omg sick of your whining , you cant manipulate me blah blah ... i quit the game and took it to steam

6:26:07 PM Tue 12th Feb


Isalina

:

yes

6:26:07 PM Tue 12th Feb


Chips

:

changed his humanity?

6:26:07 PM Tue 12th Feb


Isalina

:

he was a hero skin ... then shogun made him bandit ... i of course was dissapointed ...

6:26:07 PM Tue 12th Feb


Chips

:

he is a dick, but he cant play faviourates either

6:26:07 PM Tue 12th Feb


Chips

:

no agreement so no rule broken

6:26:07 PM Tue 12th Feb


Chips

:

yeah, thats why shogun wont do anything

6:26:07 PM Tue 12th Feb


Isalina

:

no

6:26:07 PM Tue 12th Feb


Chips

:

was theer an agrement?

6:26:07 PM Tue 12th Feb


Isalina

:

was repairing the mi17 to give to him... he rolled up and shot me

6:26:07 PM Tue 12th Feb


Isalina

:

well was just me , paladin and xalt ... i said oh hey xalt your a hero ... seen you at TD .. im at NW ...fixing a heli ...

6:26:07 PM Tue 12th Feb


Chips

:

but i do understand that u feel betrayed

6:26:07 PM Tue 12th Feb


Chips

:

is a very common practice

6:26:07 PM Tue 12th Feb


Chips

:

then use the hero to bait people

6:26:07 PM Tue 12th Feb


Chips

:

yeah happenes alot, easy to be with a firend, one kill sthe other to be bandit, then vise versa to be a hero

6:26:07 PM Tue 12th Feb


Isalina

:

a bandit in a hero skin ...

6:26:07 PM Tue 12th Feb


Isalina

:

well Xaltcrow..

6:26:07 PM Tue 12th Feb


Chips

:

what did u complane to him about?

6:26:07 PM Tue 12th Feb


Chips

:

i can see his attitude was... lacking.. alot

6:26:07 PM Tue 12th Feb


Isalina

:

yes very much so

6:26:07 PM Tue 12th Feb


Chips

:

with shogun mostly?

6:26:07 PM Tue 12th Feb


Isalina

:

hiya *hugs* ... umm shitty ? i guess

6:26:07 PM Tue 12th Feb


Chips

:

hi isa, how are u feeling?

6:26:07 PM Tue 12th Feb


Lauchlin

:

sorry wrong chat

5:25:30 PM Mon 21st Jan


Lauchlin

:

lol

5:25:30 PM Mon 21st Jan


Lauchlin

:

beerzino is where i hope we spawn

5:25:30 PM Mon 21st Jan


Lauchlin

:

ok thanks sever needs to restart

5:25:30 PM Mon 21st Jan


Stelfy

:

ok

5:25:30 PM Mon 21st Jan


Lauchlin

:

i am doing a rade with venom and like a anothe hand to get three cars

5:25:30 PM Mon 21st Jan


Stelfy

:

what do you need a hand with?

5:25:30 PM Mon 21st Jan


Lauchlin

:

the other australian sever

5:25:30 PM Mon 21st Jan


Venom

:

i got a busss

5:25:30 PM Mon 21st Jan


Stelfy

:

whats the bludgers map

5:25:30 PM Mon 21st Jan


Venom

:

yooo

5:25:30 PM Mon 21st Jan


Lauchlin

:

stelfy can i get a hand on the bludgers map after it resets

5:25:30 PM Mon 21st Jan


Venom

:

ummm me myself and i

5:25:30 PM Mon 21st Jan


Stelfy

:

who you talikng to?

5:25:30 PM Mon 21st Jan


Venom

:

on road beaside trrain trrack

5:25:30 PM Mon 21st Jan


Venom

:

aight im back in this town where ur base is

5:25:30 PM Mon 21st Jan


Venom

:

gimme sec diein

5:25:30 PM Mon 21st Jan


Venom

:

it auto spawned me

5:25:30 PM Mon 21st Jan


Venom

:

took to long

5:25:30 PM Mon 21st Jan


Stelfy

:

ok, see you

3:14:01 PM Mon 14th Jan


Maven

:

good luck dude

3:14:01 PM Mon 14th Jan


Maven

:

I will go to find another heli crash

3:14:01 PM Mon 14th Jan


Stelfy

:

then check the other hangars

3:14:01 PM Mon 14th Jan


Stelfy

:

im going to put it in my car

3:14:01 PM Mon 14th Jan


Maven

:

Good

3:14:01 PM Mon 14th Jan


Stelfy

:

ok, ill take one

3:14:01 PM Mon 14th Jan


Maven

:

keep it for u

3:14:01 PM Mon 14th Jan


Maven

:

Have one and fix that heli or other heli

3:14:01 PM Mon 14th Jan


Maven

:

why did u give me two rotor?

3:14:01 PM Mon 14th Jan


Maven

:

wow thx

3:14:01 PM Mon 14th Jan


Stelfy

:

ill bring over

3:14:01 PM Mon 14th Jan


Stelfy

:

i have them

3:14:01 PM Mon 14th Jan


Maven

:

my bag

3:14:01 PM Mon 14th Jan


Maven

:

i have to make space on mine

3:14:01 PM Mon 14th Jan


Maven

:

seriously?

3:14:01 PM Mon 14th Jan


Maven

:

JACKPOT

3:14:01 PM Mon 14th Jan


Maven

:

LUL

3:14:01 PM Mon 14th Jan


Stelfy

:

i found two rotors

3:14:01 PM Mon 14th Jan


Maven

:

wow

3:14:01 PM Mon 14th Jan


Stelfy

:

found a rotor

3:14:01 PM Mon 14th Jan


Maven

:

then fine

3:14:01 PM Mon 14th Jan


Stelfy

:

yep

3:14:01 PM Mon 14th Jan


Maven

:

do u know how to make stash

3:14:01 PM Mon 14th Jan


Maven

:

dude

3:14:01 PM Mon 14th Jan


Maven

:

I have plenty of it, but thanks

3:14:01 PM Mon 14th Jan


Stelfy

:

i put another fuel jerry in heli

3:14:01 PM Mon 14th Jan


Maven

:

heli

3:14:01 PM Mon 14th Jan


Maven

:

they cannot come near hear

3:14:01 PM Mon 14th Jan


Maven

:

yup I know

3:14:01 PM Mon 14th Jan


Stelfy

:

there was a green one in the hangar

3:14:01 PM Mon 14th Jan


Maven

:

I am sry to hear that

3:14:01 PM Mon 14th Jan


Maven

:

oh

3:14:01 PM Mon 14th Jan


Stelfy

:

i crashed a plane yesterday

3:14:01 PM Mon 14th Jan


Maven

:

it has quite sound

3:14:01 PM Mon 14th Jan


Maven

:

I love SUV

3:14:01 PM Mon 14th Jan


Maven

:

good

3:14:01 PM Mon 14th Jan


Stelfy

:

i have suv at NW

3:14:01 PM Mon 14th Jan


Stelfy

:

heaps of cars around

3:14:01 PM Mon 14th Jan


Maven

:

Okay

3:14:01 PM Mon 14th Jan


Stelfy

:

yeah i dont want it

3:14:01 PM Mon 14th Jan


Maven

:

so...abandon this car?

3:14:01 PM Mon 14th Jan


Stelfy

:

check for rotor

3:14:01 PM Mon 14th Jan


Stelfy

:

want to go to NW again

3:14:01 PM Mon 14th Jan


Stelfy

:

yep

3:14:01 PM Mon 14th Jan


Maven

:

lol

3:14:01 PM Mon 14th Jan


Maven

:

lol

3:14:01 PM Mon 14th Jan


Maven

:

powerful ha

3:14:01 PM Mon 14th Jan


Maven

:

dshk over there

3:14:01 PM Mon 14th Jan


Maven

:

good

3:14:01 PM Mon 14th Jan


Stelfy

:

yep

3:14:01 PM Mon 14th Jan


Maven

:

Yes I am

3:14:01 PM Mon 14th Jan


Stelfy

:

are you from korea

3:14:01 PM Mon 14th Jan


Maven

:

u can find some parts in there maybe

3:14:01 PM Mon 14th Jan


Stelfy

:

want to check it

3:14:01 PM Mon 14th Jan


Stelfy

:

yep

3:14:01 PM Mon 14th Jan


Maven

:

see?

3:14:01 PM Mon 14th Jan


Maven

:

nothin useful

3:14:01 PM Mon 14th Jan


Maven

:

maybe that place is empty

3:14:01 PM Mon 14th Jan


Maven

:

Okies

3:14:01 PM Mon 14th Jan


Stelfy

:

yep

3:14:01 PM Mon 14th Jan


Maven

:

wanna see other airport?

3:14:01 PM Mon 14th Jan


Maven

:

so

3:14:01 PM Mon 14th Jan


Maven

:

but

3:14:01 PM Mon 14th Jan


Maven

:

yup

3:14:01 PM Mon 14th Jan


Stelfy

:

have you checked the crashes

3:14:01 PM Mon 14th Jan


Maven

:

tail rotor

3:14:01 PM Mon 14th Jan


Maven

:

I only fixed

3:14:01 PM Mon 14th Jan


Maven

:

good

3:14:01 PM Mon 14th Jan


Stelfy

:

i got a windscreen

3:14:01 PM Mon 14th Jan


Maven

:

I heard fixing avionics

3:14:01 PM Mon 14th Jan


Stelfy

:

what are scrap electronics for

3:14:01 PM Mon 14th Jan


Maven

:

use hachet or machete

3:14:01 PM Mon 14th Jan


Maven

:

i need refuel this

3:14:01 PM Mon 14th Jan


Maven

:

yeah

3:14:01 PM Mon 14th Jan


Stelfy

:

yer it needs some parts

3:14:01 PM Mon 14th Jan


Maven

:

use auto hover

3:14:01 PM Mon 14th Jan


Maven

:

land some open area

3:14:01 PM Mon 14th Jan


Maven

:

and drive

3:14:01 PM Mon 14th Jan


Maven

:

x

3:14:01 PM Mon 14th Jan


Maven

:

press

3:14:01 PM Mon 14th Jan


Stelfy

:

too late

3:14:01 PM Mon 14th Jan


Maven

:

dangerous

3:14:01 PM Mon 14th Jan


Maven

:

stop

3:14:01 PM Mon 14th Jan


Maven

:

nono

3:14:01 PM Mon 14th Jan


Maven

:

lol

3:14:01 PM Mon 14th Jan


Maven

:

I heard someone broke it

3:14:01 PM Mon 14th Jan


Maven

:

does it work?

3:14:01 PM Mon 14th Jan


Stelfy

:

isnt this east side

3:14:01 PM Mon 14th Jan


Stelfy

:

ok. i thought i saw the mi7 west side of cherno

3:14:01 PM Mon 14th Jan


Maven

:

it spawned there

3:14:01 PM Mon 14th Jan


Stelfy

:

did you put that heli there

3:14:01 PM Mon 14th Jan


Maven

:

yeah if u eject it will work

3:14:01 PM Mon 14th Jan


Stelfy

:

does parachute work

3:14:01 PM Mon 14th Jan


Maven

:

still there are

3:14:01 PM Mon 14th Jan


Stelfy

:

west a bit i think

3:14:01 PM Mon 14th Jan


Maven

:

can u find the thing?

3:14:01 PM Mon 14th Jan


Maven

:

we will check mi 17

3:14:01 PM Mon 14th Jan


Maven

:

littlebird

3:14:01 PM Mon 14th Jan


Maven

:

nah other one

3:14:01 PM Mon 14th Jan


Stelfy

:

i thought you crashed this

3:14:01 PM Mon 14th Jan


Maven

:

hop on!

3:14:01 PM Mon 14th Jan


Stelfy

:

here

3:14:01 PM Mon 14th Jan


Maven

:

where are u dude?

3:14:01 PM Mon 14th Jan


Stelfy

:

ok

3:14:01 PM Mon 14th Jan


Maven

:

wanna ride?

3:14:01 PM Mon 14th Jan


Maven

:

Good

3:14:01 PM Mon 14th Jan


Stelfy

:

i see you

3:14:01 PM Mon 14th Jan


Maven

:

Hi dude

3:14:01 PM Mon 14th Jan


Stelfy

:

hey

3:14:01 PM Mon 14th Jan


Maven

:

I see

9:04:19 AM Mon 14th Jan


Stelfy

:

i prefer day, but it doesnt bother me that much

9:04:19 AM Mon 14th Jan


Maven

:

Do u want to add nightime in this server?

9:04:19 AM Mon 14th Jan


Stelfy

:

ya

9:04:19 AM Mon 14th Jan


Maven

:

Stelfy

9:04:19 AM Mon 14th Jan


Maven

:

damn...;;

9:04:19 AM Mon 14th Jan


Stelfy

:

that sucks

9:04:19 AM Mon 14th Jan


Maven

:

I will lost all of my items

9:04:19 AM Mon 14th Jan


Maven

:

screw this

9:04:19 AM Mon 14th Jan


Maven

:

shit

9:04:19 AM Mon 14th Jan


Maven

:

I am dead

9:04:19 AM Mon 14th Jan


Maven

:

while watching the map

9:04:19 AM Mon 14th Jan


Maven

:

I start my heli with engine on

9:04:19 AM Mon 14th Jan


Maven

:

fuck this

9:04:19 AM Mon 14th Jan